Главная Страница  >   Государственные услуги  >   Социальное обеспечение  >   Прийом архівних документів на зберігання
Распечатать документ

№5.2.00165 Прийом архівних документів на зберігання

Дата публикации: 30 Март 2011 | Прочитали 1491 | Комментариев 0
Публикация: Куратор сайта


Получатели физические лица
юридические лица
Какой госорган оказывает услугу
Куда обратиться за услугой Управління архівної роботи та урочистих подій
  • Адрес: вул. Московська, 13, м. Миколаїв
    Телефоны: 37-34-01
  • Адрес: пр. Миру, 66-а
    Телефоны: 44-65-17
Необходимые документы Для подання до архіву з особового складу:
1.Лист ліквідатора
2.Документ про ліквідацію (наказ, постанова, постанова суду).
3 Документ, що посвідчує особу або повноваження представника.
Для подання до архівного відділу:
Згідно з  Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій ( Номенклатура справ, описи справ, акти про виділення  до знищення тощо).

Сроки указания услуги Приймання документів до архівного відділу від юридичних осіб – джерел комплектування здійснюється після закінчення граничного строку їх зберігання в архівних підрозділах установ, який становить 5 років.
Стоимость и порядок оплаты Безоплатно, крім приймання документів від юридичних осіб – джерел комплектування.
Порядок надання платних послуг та ціни на платні послуги затверджуються Миколаївською міською радою.
Результат оказания услуги Складання акта приймання-передавання справ на зберігання.  Видача  довідки. Зберігання документів та забезпечення користування ними у порядку, встановленому законодавством.
Причины для отказа в оказании услуги: 1. незадовільний фізичний стан документів;
2. невідповідність оформлення справ вимогам розділів 3–5 «Правил роботи архівних підрозділів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій»;
3. ненадання документів, передбачених переліком.
Відмова у наданні послуги може бути оскаржена у судовому порядку.
Примечания: Порядок розгляду:
-    перевірка наявності документів за місцем знаходження підприємства, установи, організації: ознайомлення з описами справ, історичними довідками, передмовами до описів та ін.;
-    перевіряння наявності та фізичного стану документів, що надходять до архівного відділу, відповідності назв справ позиціям описів;
-    укладання акта приймання-передавання документів;
-    складання нового підсумкового запису до опису в разі наступного надходження документів;
-    внесення відомостей до книги обліку надходження документів;
-    внесення відомостей до списку фондів;
-    внесення змін до реєстру описів;
-    складання картки фонду або внесення змін до неї;
-    внесення даних до відомостей про зміни у складі та обсязі фондів;
-    внесення даних до паспорта архівного відділу;
-    формування справи фонду або долучення до неї нових документів (акта приймання-передавання, історичної довідки тощо);
-    внесення змін до топографічних покажчиків.

Порядок оскарження:
Скарги подаються та розглядаються у відповідності до вимог законодавства про звернення громадян.
Подача, реєстрація скарги – міськвиконкому, відділ по роботі зі зверненнями громадян, каб.166. Розгляд скарги один місяць.


Распечатать документ


Зарегистрироваться

Комментарии