Главная Страница   >  Заяви о проблеме в городе!   >  1592. Хамське ставлення працівників податкової інспекції
  • Распечатать

    1592. Хамське ставлення працівників податкової інспекції

    Прочитали 1632 | Комментариев 7

  • Автор: Яна +
    Дата: 30 October 2012
    Район: Ленинский
    Адрес: Космонавтів (смотрите на карте)

    Доброго дня. Я розумію, що моя скарга, можливо, виглядає по-дитячому, просто наболіло. Я приватний підприємець. Сьогодні, для того, щоб мені здати квартальний звіт в податкову Ленінського району, мені довелося поставити не одне питання у відкрите віконце такого типу: "Ви звіти приймаєте?", "Мені в інше віконце?", "Дівчино, ви мене чуєте?" , "У якому віконці можна здати звіт?" ... і т.п. Враховуючи те, що спочатку я підійшла до відкритого віконця, привіталася і мирно чекала кілька хвилин реакції, а дівчата у відкритих віконцях вели світську бесіду. Єдине, що мені відповіли на найперше питання- це "Я зАнята" (з наголосом на перший склад). Решта моїх питань навіть не удостоїлася погляду в мій бік. В результаті мене покликала дівчина з сусіднього віконця і прийняла у мене звіт.
    До яких пір людей будуть вважати бидлом? Невже у нас така нестача кадрів? Ось такі представники держструктур і формують негативну думку про владу вцілому.
    Образливо і гидко... Дякую за увагу!

  • Автор: LXNDR 30 October 2012

    Яна, хоч би який поганий був цей мер, він не контролює податкову, це не в його компетенції та повноваженнях, він - голова органу місцевого самоврядування, у той час як податкова - це орган державної виконавчої влади

    вам потрібно звернутися до адміністрації власне податкової

  • Автор: Яна + 30 October 2012

    Не знайшла на жодному ресурсі (офіційний сайт податкової- не виняток) графу, де можна залишити скаргу на цей орган. Тільки розділ подяк, як не парадоксально.

  • Автор: LXNDR 30 October 2012

    Яна, навіщо вам сайт? Роздрукуйте скаргу та подайте безпосередньо до керівництва
    спершу з'ясуйте прізвище службовця, яка поводилася нечемно, бо на нікого й відповідь ніяка

    не забудьте собі залишити примірник з їхнім штампом про прийняття, вони маєть розглянути у 30-денний термін

    якщо ви з таким відношенням стикаєтеся регулярно, зафіксуйте це на відео, тоді керівництво не зможе відмазати своїх підлеглих

  • Автор: Владимир Чайка 09 November 2012

    Ваше електронне звернення, яке надійшло на мій сайт, уважно розглянуто.
    Повідомляю, що на ім’я керівника ДПІ Ленінського району міста Миколаєва направлено листа за моїм підписом про вжиття відповідних заходів та оперативного реагування щодо недопущення в подальшому неетичного ставлення до громадян міста.

  • Автор: Яна + 16 November 2012

    Дякую. Питання вичерпане. Мені принесли вибачення.

  • Автор: Владимир Чайка 19 December 2012

    На Ваше електронне звернення від 30.10.12 додатково повідомляю наступне.
    Керівництвом ДПІ у Ленінському районі проведено позапланове навчання з питання етики поведінки державного службовця, визначеного Законами України від 17.05.12 № 4722-VI «Про правила етичної поведінки», від 16.12.1993 № 3723-ХІІ «Про державну службу». Увагу було акцентовано на виконанні службових обов’язків, не допускаючи дій і вчинків, які можуть вплинути на репутацію державного службовця, та дотриманні високої культури спілкування.
    Вдячні за реагування та співпрацю.

1