1634. Не работает лифт Тернопольская 79 а. Верим в то, что отписки не будет! Повтор от 24.07.12 № 1226
Прочитали
1436 | Комментариев
2
Прочитали
1436 | Комментариев
2
Здравствуйте Владимир Дмитриевич.
Обращаемся по поводу неработающего лифта в 4 подъезде дома 79а по ул.
Тернопольской.Литфт находится на обслуживании СМП-545 г. Симферополь. СМП-545
не заключало никаких договоров с жильцами, деньги собирали с жильцов лифтеры,
командированные от СМП-545 (на последнем этаже 4-го подъезда, им
предоставлялось жилье), и в один момент лифтеры съехали и лифт отключили. Вот
уже пол года старики ходят на верхние этажи пешком, а мамы таскают коляски и младенцев на руках.
Жильцы уже обращались к вам 24 июля 2012 г (1226. Лифт в доме по ул. Тернопольской 79А)
Цитата: У нас к Вам одна просьба: переведите нас, жильцов
дома, расположенного в г. Николаеве на баланс Николаевлифта. Мы хотим платить
за услуги и получать соответственный результат, а не терпеть дальше аферы
Симферопольлифта.
PS: сами мы много раз обращались в ЖЭК, но они отказываются переводить нас в
Никоалевлифт, директор ЖЭКа Калачев только каждый раз "мило" посылает
нас, уповая на то, что наш дом ,отдаленный от центра мкр.
Октябрьское, достал уже его. Тем не менее, по квартплате наш дом имеет одну из
наименьших задолженностей в городе.
и на сайте этот
вопрос горит отметкой "РЕШЕН",
но...
в ответе Валентина Васильевича Гайдаржи к сожалению нет решения нашего вопроса.
цитата: Таким чином, у разі незадоволення якістю послуг, що надаються КП
"СМП-545", мешканці житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській
мають право звернутися до КП "Миколаївліфт"та КП ДЄЗ
"Океан" з відповідною заявою та наданням технічної документації на
ліфтове обладнання будинку.
Выходит, что все содействие заключается в совете обратиться в Николаевлифт или в
Океан. Которые ,как указано выше не желают ничего делать с нашим лифтом. Да и
где жильцам взять документацию на лифт? Ведь СМП-545 находится в Симферополе, и
вряд ли пришлет документы по запросу кого-то из жильцов.
Просим вас повторно обратить внимание на эту проблему и помочь нам в РЕШЕНИИ вопроса.
С уважением жильцы дома 79А ул. Тернопольская.
На доручення міського голови на Ваше звернення з питання зміни підрядного підприємства, що надає послуги з технічного обслуговування ліфтового обладнання житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській, яке надійшло на сайт міського голови, повідомляю наступне.
Житловий будинок № 79-А по вул. Тернопільській 9-поверховий, 4-під’їзний, 2002 року забудови.
Замовником завершення будівництва (ліквідації довгобуду) за вказаною адресою було Міністерство оборони України, зокрема військова частина № А2677 м. Євпаторії АР Крим. З моменту введення в експлуатацію житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській та до теперішнього часу послуги з технічного обслуговування ліфтів надає КП “Строительно-монтажное предприятие – 545” (КП “СМП-545”), м. Сімферополь, АР Крим.
Житловий будинок № 79-А по вул. Тернопільській у 2003 році прийнято у комунальну власність територіальної громади міста та передано на баланс КП “ДЄЗ “Океан” для надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Враховуючи те, що мешканці житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській знаходяться на прямих договірних відносинах із КП “СМП-545”, тому розрахунки за технічне обслуговування ліфтів здійснюються безпосередньо підрядному підприємству без втручання КП “ДЄЗ “Океан”.
За інформацією КП “СМП-545”, експлуатацію ліфтів 1-го та 4-го під’їздів житлового будинку за вказаною адресою близько півроку тому було призупинено у зв’язку із неможливістю надання якісних послуг з користування ліфтовим обладнанням будинку внаслідок критичного рівня заборгованості мешканців за послуги з технічного обслуговування ліфтів. На сьогоднішній день мешканцями 1-го під’їзду житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській заборгованість перед КП “СМП-545” ліквідовано і станом на 29.11.12 експлуатацію ліфтового обладнання у 1-му під’їзді відновлено. На даний час заборгованість мешканців 4-го під’їзду за послуги з технічного обслуговування ліфтового обладнання за 4,5 місяці у розмірі 1816 грн. є непогашеною.
Враховуючи вищевикладене, звертаю Вашу увагу на те, що необхідною умовою зміни підрядного підприємства, яке надає послуги з технічного обслуговування ліфтового обладнання 4-го під’їзду житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській, та відновлення роботи зазначеного ліфта є повна ліквідація заборгованості перед КП “СМП-545”.
З метою врегулювання порушеного у зверненні питання, КП “ДЄЗ “Океан” надано доручення розпочати процедуру зміни підприємства – виконавця послуг із технічного обслуговування ліфтового обладнання житлового будинку № 79-А по вул. Тернопільській після повної ліквідації мешканцями заборгованості за надані КП “СМП-545” послуги.