Главная Страница   >  Заяви о проблеме в городе!   >  2248. Позов проти Держказначейства - 2 (Коренюгіну)
  • Распечатать

    2248. Позов проти Держказначейства - 2 (Коренюгіну)

    Прочитали 1439 | Комментариев 2

  • Автор: О.Є.
    Дата: 18 July 2013
    Район: Центральный
    Адрес: пл. Леніна (смотрите на карте)

    Затримка коштів не дозволяє органам місцевого самоврядування виконувати свої програми та зобовязання повністю або частково, що в свою чергу порушує права місцевої громади. Цитата Коренюгіна:

    "2 миллиона 200 тысяч лежит там (в казначействе — ПН) - это деньги на 143-й детский сад на Намыве. Если бы мы сегодня взяли эти деньги, я даю гарантию, что в этом году мы бы запустили новый детский садик на 240 посадочных мест в той зоне, где он нужен. Там лежит полтора миллиона гривен на наш сквер «Сердце города». Они лежат уже три недели, и только 88 тысяч прошло. Мы сегодня не можем продолжать работы."

    джерело http://news.pn/ru/money/83845

    Наскільки я розумію, якщо Коренюгін скаржиться публічно, то проблєма вийшла далеко за межі, як ви кажете, "окремих випадків" та не вкладається в нормальний режим бюджетних розрахувань. А понадто коли це явище набуло систематичного характеру, торкнувшись багатьох міст.

    Такі акції як "Казначейство, віддай місту гроші!", до якої приєдналося не одне місто на рівні міських голів, не виникають на пустому місці

    http://tyzhden.ua/News/83275

    А позаяк, як ви кажете, "Окремі випадки ускладнення бюджетного процесу, в частині розрахунків при закупівлі виконавчими органами міської ради товарів, робіт та послуг, мають господарсько-правову природу", господарсько-правові спори вирішуються саме в судовому порядку.

    Не звертаючись до суду, Миколаївська міська рада є співучасницею саботування забезпечення нормальної життєдіяльності міста та порушення прав місцевої громади.

    Взагалі-то якщо держава, як грабіжник, не повертає грошей, які належать місцевій громаді, треба припинити віддавати їх до державного бюджету.

    Якщо місцева влада звернеться до громади з роз'ясненням стану речей і спитає чи підтримує громада рішення, що кошти залишаються у місті, я впевнений, що відповідь буде схвальна.

    Цілком очевидно, що це наслідок нечуваного досі розкрадання державного бюджету представниками влади в поєднанні з кволою економікою, а не проблеми суто технічного характеру.


    Згідно "Положення про Державну казначейську службу України"

    4. Казначейство України відповідно до покладених завдань:

    22) зупиняє   операції   з   бюджетними  коштами  та  ініціює
    зупинення  бюджетних  асигнувань   у   разі   вчинення   учасником
    бюджетного процесу порушення бюджетного законодавства;



    Оскільки за зізнанням Коренюгіна відбувається затримка коштів, або як ви полюбляєте називати цей безлад "зависання коштів", тобто зупинка операцій з бюджетними коштами, призначеними до надходження в місцевий бюджет Миколаєва, прошу повідомити:

    1. Яких порушень бюджетного законодавства припустилися органи місцевого самоврядуваня Миколаєва та які органи саме, що спричинилося до зупинки операцій з бюджетними коштами.

    2. Яких заходів вживає Миколаївська міська рада та в.о. міського голови Коренюгін задля отримання від Держказначейства коштів, що належать місцевому бюджету та щодо недоотримання яких скаржився Коренюгін.


    P.S. Було б дуже доречно, якби в профілі пана Смородінова значилася його посада в органах місцевого самоврядування. А то я навіть не знаю хто мені відповідає.

  • Автор: Юрій Георгійович Андрієнко 05 August 2013

    На Ваше електронне звернення від 18.07.2013 стосовно звернення до суду з позовом до Держказначейства у зв’язку із затримкою платежів повідомляю наступне.

    Випадків зупинення операцій з бюджетними коштами виконавчого комітету Миколаївської міської ради внаслідок порушення бюджетного законодавства в 2013 році не відбувалось.

    В ході бюджетного процесу органами казначейства застосовується норма Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою правління Національного банку України  від 21.01.2004 № 22, щодо виконання платіжних доручень протягом 30 календарних днів з дати їх складення. Проходження у місті Миколаєві платежів за захищеними статтями видатків (оплата праці з нарахуваннями, медикаменти, продукти харчування, комунальні послуги, енергоносії та ін.) здійснюється в першочерговому порядку, практично протягом 2-3 днів. При цьому джерелом забезпечення своєчасних розрахунків за такими видатками є як кошти місцевого бюджету, так і кошти державного бюджету, отримані для покриття тимчасових касових розривів у вигляді безвідсоткових короткотермінових позичок.

    Оскільки з видачею місцевим бюджетам позичок державний бюджет несе додатковий фінансовий тягар, існує реальна потреба прискорення проходження платежів за незахищеними видатками, на що й було звернено увагу у своєму виступі секретарем міської ради Коренюгіним В.І.

1