Главная Страница   >  Заяви о проблеме в городе!   >  2277. Ефективність роботи Інспекції з благоустрою
  • Распечатать

    2277. Ефективність роботи Інспекції з благоустрою

    Прочитали 1773 | Комментариев 2

  • Автор: О.Є.
    Дата: 27 July 2013
    Район: Центральный
    Адрес: пл. Ульянова-Леніна (смотрите на карте)

    Згідно відповіді на звернення № 2231 Інспекцією благосустрою дотепер складені 36 протоколів про порушеня правил благоустрою населених пунктів та видано 114 приписів на добровільне усунення порушень.

    З квітня це в середньому 12 протоколів на місяць загалом, при тому, що в Миколаєві щоденно можна складати по 12 протоколів.

    Крім того, що цей показник є занизьким сам по собі, він є низьким також у порівнянні з кількістю приписів, виданих за той же період, а саме в середньому 38 приписів на місяць.

    Отже протоколів було складено в середньому втричі меньше ніж видано приписів. Це видається доволі дивним, адже Кодекс України про адміністративні правопорушення не передбачає такого заходу реагування на адміністративне правопорушення, як "видача припису".
    Приписи мають видаватися лише за наявності зафіксованого протоколом адміністративного правопорушення як захід примусу, що забезпечує усунення порушення.
    Тому або кількість протоколів та приписів має бути однаковою, або їх співвідношення має бути зворотнім (протоколів більше ніж приписів) враховуючи випадки, коли порушення не є триваючими, усуваючись негайно разом із складанням протоколу.

    Вважаю, що таке співвідношення свідчить про поблажливе ставлення до порушників законодавства про благоустрій, не відповідаючи ані завданню зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов'язків, відповідальності перед суспільством, ані інтересам місцевої громади у забезпеченні та захисті її прав на безпечний, комфортний та охайний міський простір, а також потенційно позбавляє бюджет штрафних надходжень, хай би які вони були мізерні.

    Якщо порушення правил благоустрою має місце, нескладання адміністративного протоколу на порушника уповноваженою посадовою особою є свідомим потуранням правопорушенню та його приховуванням, що не відповідає завданням Інспекції з благоустрою як вони зафіксовані в "Положенні про Інспекцію з благоустрою" та насправді має корупційну природу.

    А зважаючи на те, що Кодексом України про адміністративні правопорушення не передбачена відповідальність за невиконання припису посадової особи, що виконує функції нагляду за дотриманням законодавства про благоустрій, видача приписів без протоколів взагалі позбавлена сенсу.
    Це фактично означає надання правопорушникам можливості уникнути відповідальності.

    Додатково звертаю вашу увагу на те, що я не отримав відповідей на кілька запитань, поставлених у зверненні № 2231

    Тому прошу повідомити

    1. Хто висунув кандидатуру Ніконова на посаду начальника Інспекції та за які заслуги перед містом.

    2. Який саме досвід та освіту в царині благоустрою має заступник Ніконова Оніщенко Г.К.

    3. Чи видаються Інспекцією з благоустрою приписи на усунення порушень законодавства про благоустрій без складання протоколу про правопорушення. (прошу відповісти ТАК або НІ)

    4. Станом на день розгляду цього запиту, скільки приписів на усунення порушень законодавства про благоустрій, виданих Інспекцією з благоустрою, були виконані.

    5. З якої причини Інспекція досі на почала видавати дозволи на виконання земляних робіт.

  • Автор: Дмитрий Викторович Никонов 19 August 2013

    Ваше електронне звернення № 2277 «Ефективність роботи Інспекції з благоустрою» розглянуто на нараді з усіма працівниками інспекції.
    Хочу висловити Вам свою вдячність з приводу критичних зауважень стосовно роботи інспекції. Вважаю, що взаємодія небайдужих пересічних городян та інспекції дасть можливість покращити нашу роботу.
    Одночасно повідомляю стосовно не отриманих Вами запитань у зверненні № 2231.
    1. Кандидатура Ніконова Д.В. на посаду начальника інспекції була висунута секретарем міської ради, виконуючим обов’язки міського голови Коренюгіним В.І.
    2. Заступник начальника інспекції Онищенко Г.К. має вищу освіту, багаторічний досвід роботи в органах місцевого самоврядування, у тому числі у відділі санітарної інспекції адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.
    3. Так.
    4. Станом на день розгляду цього запиту інспекцією складено 111 приписів на усунення порушень. Виконано 79.
    5. Дозволи на виконання земляних робіт не видаються інспекцією через відсутність Порядку видачі дозволу.
    Інспекцією з благоустрою розроблено проект рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою у м. Миколаєві», зроблено аналіз регуляторного впливу проекту рішення, у засобах масової інформації розміщено повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного рішення.
    Враховуючи, що цей Порядок є регуляторним актом дозвільного характеру та має нагальну потребу у прийнятті, до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва направлено пакет документів з цього питання для розгляду і винесення відповідного висновку.
    На сьогоднішній час проект «Порядку видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою у м. Миколаєві» внесено на розгляд постійних депутатських комісій.

1