• Автор: ООО Торг 11
    Дата: 06 April 2012
    Район: Центральный
    Адрес: советская (смотрите на карте)

    Шановні громадяни міста Миколаєва!

                Останнім часом на сайті міського голови, в Інтернеті з’явилися публікації Ольги Ющенко, Альони Яценко та інших громадян відносно оформлення в місті Миколаєві частини кіосків  з продажу дрібних товарів повсякденного попиту та тютюнових виробів на яких розміщені написи «ТВІЙ ДРУГ завжди поруч». До цього процесу активно підключився Інтернет сайт «Преступности нет».

                З подачі цих осіб, без зустрічі з керівництвом фірми – продавця  товарів в цих кіосках, без належної перевірки документів, правового обґрунтування обвинувачено керівництво ТОВ «Торг-11» в  порушенні Закону України «Про рекламу», якого воно не здійснювало. Більше того вже й успіли неодноразово призвати громадян до «неюридических» методов порчи имущества владельцев, размещению антирекламы на киосках», повідомити 28.03.2012 р. читачів, що «Владельца сигаретных ларьков «Твій друг» в Николаеве собираются привлечь к ответственности» та 04.04.2012 р. про те, що «Николаевский «Твой друг» испугался ответственности.

                Таке нагнітання обстановки навколо цього питання можна розцінити не стільки турботою про здоров’я громадян, а як відпрацювання замовлення конкурентів  торгового підприємства.

                Хоч нас ніхто і не питав, просили б врахувати авторів виступів, всіх громадян  і наше законне право на інформування населення, на захист своєї честі, свого бізнесу.

                По перше: в кіосках реалізуються різні товари повсякденного попиту. На кіосках, які орендовані ТОВ «Торг-11»,  розміщена не реклама виробника, тим більше тютюнових виробів, а Товарний знак для товарів і послуг , власниками якого є не фірма – продавець товару, а на підставі Свідоцтва на знак для товарів і послуг, виданого Державною службою інтелектуальної власності України 25.10.2011 р., а фізичні особи, у тому числі працівник ТОВ «Торг-11», які не є виробниками тютюнових виробів і не зв’язані зобов’язаннями з виробниками цих товарів. І ці інтелектуальні права на знак захищаються Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг».

                За умовами ст.22 ч. 1 «Реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності , під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється… засобами зовнішньої реклами». У зв’язку з цим просимо звернути увагу на наступне – не продаються, а випускаються тютюнові вироби, що зовсім не одне і те ж.

                І просимо також звернути увагу на наступні положення частини третьої вищезгаданої статті Закону, де введені заборони, вимоги і обмеження щодо  реклами тютюнових виробів , знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності , (знову ж таки) під якими випускаються тютюнові вироби.

                І знову ж шановні автори і громадяни, читайте норми Закону, конкретно частини сьомої згаданої статті 22, яку так неакуратно чи навмисно використали автори знятого галасу. А читається вона дослівно так «Реклама тютюнових виробів та алкогольних напоїв, а також знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності , під якими випускаються дані вироби та напої, повинна супроводжуватися текстами попередження такого змісту: «куріння може викликати захворювання на рак…» і відповідно «кожному попередженню має бути відведено не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами…». І відповідальність за умовами ст. 27 встановлена для розповсюджувачів реклами, які винні якраз   в порушенні встановленого законодавством  такого порядку розповсюдження та розміщення реклами.

                Оскільки товарний знак  «ТВІЙ ДРУГ завжди поруч» не має відношення до виробників тютюнових виробів, не інформує про товар, не підтримує обізнаність щодо такого товару, то це не являється рекламою за умовами Закону України «Про рекламу» і тому дозвіл на встановлення зовнішньої реклами , власники знака чи фірма-продавець в Миколаївському міськвиконкомі не отримували, від робочого органу з питань розміщення зовнішньої реклами претензій не мали. Не мали претензій з цього питання і від обласного  управління захисту прав споживачів.

                Фірма - продавець і власники товарного знаку, при відсутності приписів контролюючих органів,  пішли назустріч частини громадян міста і розмістили додатково застереження про шкоду куріння здоров’ю, змінять розташування написів,  що не є переляком, як повідомляють автори публікацій, а нормальним реагуванням на побажання людей. А от погрози, призиви авторів публікацій до порушення громадянами матеріальних прав власників майна і інтелектуальних прав на товарний знак після 10 квітня 2012 року, це вже прямо підпадає під кримінальний злочин, про що ми вимушені застерегти в цьому поясненні.



1