• Автор: LAZURNAYA
    Дата: 23 September 2013
    Район: Заводской - Намыв
    Адрес: Лазурная,42-а, 3 подъезд (смотрите на карте)

    Добрый день! От имени жильцов дома обращаюсь с просьбой оказать содействие в следующем вопросе. В нашем доме, расположенном по улице Лазурная,42-а, 3 подъезд, крыша над лифтовой протекает уже около 10 лет. Ещё 2 года назад об этой проблеме говорили только жильцы 10-го этажа, сейчас из-за постоянного протекания воды между панелями образовалась трещина и вода во время дождей и таяния снега топит уже 6-й этаж. Две недели назад прошёл ливень и вода затопила лифтовую, произошло замыкание и весь подъезд остался без лифта. После того как старушки нашего подъезда дружно обратились к лифтерам, пришел мастер, поменял какой-то механизм и сказал, что в следующий раз нам придется ремонтировать лифт за свой счёт, поскольку текущая крыша-это проблема ЖЭКа. До этого года обращение к сотрудникам ЖЭКа происходило в устной форме, но вот уже 3 месяца мы относим заявления в ЖЭК с просьбой выполнить свои обязательства, но начальник ЖЭК-2 Цветкова О.В. сетует на отсутствие финансирования и задолженность по подъезду 4784 грн. В подъезде 40 квартир, следовательно получаем среднюю задолженность 120 грн., квартплата составляет около 100 грн. за трехкомн. квартиру, соответственно это текущая задолженность по подъезду за 1 месяц. Долга-то никакого и нет!!!! Кроме этого, из вентиляционных каналов постоянно слышен резкий запах канализации. Об этом тоже сообщалось в нашем заявлении, но до сих пор никаких мер по выяснению причин такого положения не было предпринято. Подъезд не ремонтировался со дня сдачи дома в эксплуатацию. На основании вышеизложенного, возникает вопрос: неужели ежемесячная квартирная плата покрывает только услуги вывоза мусора и уборку двора, неужели за 10 лет из средств, которые платят жильцы, добросовестно исполняя свой долг перед государством и нашими исполнительными службами, нельзя выделить средства пока только на ремонт дома, дабы потом не пришлось думать, куда расселить людей из аварийного жилья?! Заранее спасибо!

  • Автор: Валентин Васильевич Гайдаржи 11 October 2013

    На Ваше електронне звернення стосовно ремонту покрівлі, системи каналізації житлового будинку № 42-А по вул. Лазурній повідомляю наступне.
    Житлово-експлуатаційні підприємства обслуговують житловий фонд міста згідно з тарифом на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, затвердженим рішенням Миколаївської міської ради від 27.02.2009 № 638. Діючим тарифом передбачено виконання поточних ремонтів. Роботи виконуються за кошти, сплачені мешканцями за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та згідно з існуючою чергою по підприємству. Заборгованість з квартирної плати мешканців даного будинку станом на 01.10.2013 складає 33490,78 грн. (у тому числі по третьому під’їзду – 4916,43 грн.), що не дає фінансової можливості ЖКП ММР «Бриз» для придбання необхідних матеріалів та виконання відповідних ремонтів своєчасно і в повному обсязі.
    На ЖКП ММР «Бриз» працює аварійна служба. Згідно з приписами теплопостачальної організації ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» під час підготовки житлового фонду до опалювального періоду проводяться роботи для відновлення належного теплопостачання на житловий будинок, а саме: ревізія та заміна запірної арматури на елеваторному вузлі і стояках внутрішньобудинкової системи, чищення та промивка грязевіків. Відновлюється ізоляційне покриття трубопроводів, виконуються гідравлічні випробування системи теплопостачання з наступною здачею теплопостачальній організації.
    Димовентиляційні канали відповідно до затвердженого графіку перевіряються два рази на рік. Раз на квартал проводиться дератизація та дезінфекція підвальних приміщень. Прибудинкова територія прибирається. Контейнери для збору ТПВ встановлені згідно з нормативними розрахунками накопичення сміття. Вивіз ТПВ здійснюється спеціалізованим підприємством згідно з графіком, затвердженим адміністрацією Заводського району.
    Уся інформація щодо послуг, які надаються споживачам, надається керівником та бухгалтерією житлово-експлуатаційного підприємства у дні прийому відвідувачів та в інший час - за зверненням споживачів по цих питаннях. При складанні Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між виконавцем послуг та споживачем така інформація дається більш конкретизовано для кожного споживача окремо.
    З метою перевірки фактів, зазначених у зверненні, проведено відповідне обстеження. За результатами встановлено, що покрівля має пошкодження рулонного покриття та потребує ремонту. Дана адреса включена до плану поточного ремонту ЖКП ММР «Бриз» на четвертий квартал 2013 року.
    Сходові майданчики третього під’їзду потребують косметичного ремонту, а саме: відновлення вапняного шару, фарбування панелей та перил. Дані роботи заплановані до виконання з урахуванням ліквідації заборгованості з квартирної плати.
    У ході огляду дворових та внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання, каналізації та опалення, витоків та закупорок не виявлено, інженерні комунікації знаходяться у робочому стані.
    Необхідно зазначити, що замокання підвального приміщення відбуваються при закупорці дворової системи каналізації, а також з приводу незадовільного ставлення самих мешканців будинку до експлуатації систем водопостачання, каналізації та сантехнічного обладнання.
    Пропоную Вам спільно з мешканцями житлового будинку розглянути питання стосовно створення об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, що в цілому змінить ставлення мешканців до свого житла, відродить почуття господаря свого приміщення, а відтак забезпечить належне утримання житлового будинку, якісного надання житлово-комунальних послуг та дасть можливість додаткового фінансування цільовим призначенням що прискорить вирішення питання капітального ремонту будинку за державними та муніципальними програмами. Це можливість самостійного затвердження складової частини тарифу на експлуатаційні витрати будинку та чіткого контролю за його виконанням. Всебічну допомогу у вирішенні цього питання можуть надати в управлінні інвестицій, координаційної роботи з ОСББ, ОСН та перспективного розвитку житлово-комунального господарства департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради (вул. Адмірала Макарова, 7 тел. 47-31-92).




















1