Главная Страница   >  Заяви о проблеме в городе!   >  Городское хозяйство   >  26. перечень услуг, который должен предоставлять ЖЕК?
  • Распечатать

    26. перечень услуг, который должен предоставлять ЖЕК?

    Прочитали 1833 | Комментариев 2

  • Автор: Валентин Васильевич Гайдаржи 15 March 2011

    За дорученням Миколаївського міського голови повідомляю про наступне:

    Рішенням виконкому міської ради від 21.04.10 № 558 «Про мінімальний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» затверджено мінімальний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме:

    - прибирання прибудинкової території;

    - вивезення побутових відходів;

    - технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації;

    - енергопостачання для ліфтів;

    - енергопостачання для освітлення місць загального користування, підкачування води (за наявністю);

    - технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливової каналізації, систем протипожежної автоматики та димовидалення (при наявності), інших внутрішньобудинкових інженерних систем та ліквідації аварій;

    - поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території.

    Вся інформація про послуги, які надаються споживачам надається керівником та бухгалтерією житлово-експлуатаційного підприємства в дні прийому відвідувачів та в інший час – за зверненням споживачів по цим питанням. При складанні Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між виконавцем послуг та споживачем така інформація дається більш конкретизовано для кожного споживача окремо.

    У разі ненадання або надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій не в повному обсязі, згідно п. 5 ст. 20 Закону України «Про житлово – комунальні послуги» від 24.06.2004 року споживачі мають право на зменшення розміру плати за надані послуги в порядку визначеному договором або законодавством. Для чого необхідно викликати представника підприємства, що обслуговує даний житловий будинок для складення та підписання акта – претензії споживача, в якому зазначається строки, види, показники порушень. Акт – претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта – претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред’явленої претензії. Тільки при наявності акту – претензії, підприємство здійснює перерахунок на наданні не в повному обсязі послуги.

    Враховуючи, що у зверненні не вказана адреса заявника, департамент ЖКГ відповідь на інші підняті у зверненні питання може надати додатково лише при наявності адреси.

1