Автор: Валентин Васильевич Гайдаржи 30 Январь 2013
Однак аварійні бригади підприємства протягом кількох днів були зайняті
на інших аваріях, що сталися в місті. Вказані обставини сприяли затримці
здійснення обходу вказаної території та проведення огляду колодязя.
_______________________________________________
Це брехня, як зрозуміло зі змісту мого попереднього звернення (1778), а саме з того, що ДЕПАРТАМЕНТ, очолюваний Гайдаржи, був неспроможний оперативно встановити балансоутримувачів колодязя, а Водоканал відмовлявся від нього, брешучи в свою чергу.
Як можна стверджувати, що Водоканал нібито був заклопотаний, тому не міг провести огляд місця, коли ВОНИ Ж САМІ мені спочатку відповідали, що просто не знайшли колодязь, а згодом те, що він не їхній?
Якщо Гайдаржи мені переказує те, що йому доповіли у Водоканалі, хай зазначає цей факт, аби не перетворюватися на брехуна.
Відверто кажучи мене не цікавить проблема розкрадання люків, бо ви разом з Водоканалом є ті, хто мусить її вирішувати. Тому не треба мені розповідати про свої проблеми.
Але підказую. Вже йшлося про полімерні люки, на що Тельпіс відповідав, що вони начебто не витримують навантажень. Якщо це правда, у чому я сумніваюсь, то це вірно лише для сприймання навантажень від транспорту на проїзній частині. У моїй скарзі ж бо йшлося про люк на тротуарі. На люк на тротуарі може наступити лише ОДНА ЛЮДИНА, а зазвичай люди взагалі оминають їх, тож як захід проти крадіїв, використання полімерних люків хоча б на тротуарах цілком доцільно.
На ринку існують полімерні та композитні люки стандарту Л (А15) та ЛМ (А15), рекомендованого ДСТУ Б В.2.5-26:2005 "Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів" для застосування в пішоходних зонах та на тротуарах, таблиця 1.
Окрім цього відповідь надана не на всі поставлені питання.
Згідно закона України "Про звернення громадян"
Стаття 19. Обов'язки органів державної влади, місцевого
самоврядування, підприємств, установ, організацій
незалежно від форм власності, об'єднань громадян,
засобів масової інформації, їх керівників та
інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг
Органи державної влади і місцевого самоврядування,
підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення
особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи
скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують
Отже звернення було розглянуто не всебічно;
Питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення не вирішено;
Про заходи, яких вжито до усунення причин, що породили мою скаргу, замовчано.
Тому
1. Вимагаю пояснити, чому Департаменту ЖКГ потрібен майже тиждень на з'ясування особи балансоутримувача колодязя.
2. Вимагаю пояснити, чому ця інформація кожен раз з'ясовувується у ручному режимі явочним порядком.
3. Вимагаю зобов'язати УСІ підприємства-балансоутримувачі колодязів надати Департаменту схему/перелік
місць іхнього розташування, аби його спеціалісти склали зведену
схему/перелік і могли ОПЕРАТИВНО реагувати на повідомлення громадян про
їхній незадовільний стан
(Виконання третього пункту вимог звернення якраз слугуватиме заходом до усунення причини, що породила мою скаргу.)
4. Наполягаю рекомендувати керівництву КП "Миколаївводоканал" для накриття тротуарних колодязів використовувати полімерні люки.