• Распечатать

    2010. Облік оглядових колодязів-3

    Прочитали 1672 | Комментариев 2

  • Автор: О.Є.
    Дата: 26 March 2013
    Район: Заводской
    Адрес: вул. Адмірала Макарова, 7 (смотрите на карте)

    початок в http://www.nikgor.mk.ua/ru/office/hozyaystvo/jkh/1992/oblik-oglyadovih-kolodyaziv-2.html

    Ймовірно пан Гайдаржи не дуже добре мене зрозумів, через недорікуватість формулювань у моєму зверненні.

    Тож спробую пояснити ще раз.

    Існує проблема дуже повільного реагування на випадки порушення  "Правил благоустрою в м. Миколаїв" визначеного п.12.34

    Відсутність на підземних комунікаціях кришок люків колодязів і теплових камер.

    Повільність викликана тим, що

    А) працівники служби ОПЕРАТИВНОГО реагування Департаменту ЖКГ не в змозі ОПЕРАТИВНО встановити власника колодязя
    Б) ОПЕРАТИВНО встановити власника колодязя працівники служби ОПЕРАТИВНОГО реагування Департаменту ЖКГ не в змозі через відсутність у них загальної схеми розташування колодязів.
    В) Встановлення власника явочним порядком потребує часу, у продовж якого відкритий колодязь залишається джерелом небезпеки для пішоходів та транспорту

    Доки власник не встановлений, відповідальність за небезпеку, що становить відкритий колодязь, несе Департамент ЖКГ, адже на етапі встановлення власника небезпека зберігається через повільність роботи працівників Департаменту.

    Після встановлення власника, повільність реагування зростає через бюрократію та службову недбалість самого власника, АЛЕ в Департаменту ЖКГ є усі важілі для забезпечення дійсно ОПЕРАТИВНОГО реагування хоча б зі свого боку, навівши лад у власному відомстві, чому пан Гайдаржи з якихось мотивів опирається.

    Інструментом забезпечення ОПЕРАТИВНОГО реагування у випадку порушення правил утримання колодязів є наявність в Департаменту ЖКГ схеми їхнього розташування, яка складається проведенням їхнього обліку як об'єктів нерухомого майна.

    "Деякі випадки", які до того ж не стосуються діяльності Департаменту ЖКГ, не можуть бути виправданням відмови наводити лад в рутинній роботі Департаменту.

    Якщо дійсно, як стверджує пан Гайдаржи, "підприємства, які за видом діяльності мають на своєму балансі комунікаційні мережі, що забезпечують життєдіяльність міста, мають схеми їх розташування." все що Департаменту ЖКГ потрібно зробити  - це запросити в таких підприємств копії їхніх схем, напряму або через відповідне рішення Міськради, якщо того потребує процедура.

    Відтак, керуючись Законом України "Про доступ до публічної інформації" прошу повідомити які заходи згідно п. 10) ч. б) ст. 30 закону України "Про місцеве самоврядування" проводить Департамент ЖКГ  ММР на реалізацію своїх повноважень з обліку оглядових колодязів як об'єктів нерухомого майна.

  • Автор: Владимир Ильич Гуллер 08 April 2013

    На Ваше електронне звернення стосовно заходів щодо накриття оглядових колодязів комунікаційних мереж по місту Миколаєву повідомляємо наступне.
    Згідно з Правилами технічної експлуатації підземних споруд, підприємствами, які мають на своєму балансі такі споруди, мережі, оглядові колодязі на них та інше обладнання, з метою визначення технічного стану розробляються графіки обходу. Періодичність проведення таких заходів залежить від кількості вказаного майна та обслуговуючого персоналу.
    Зважаючи на те, що вказаним обладнанням, у тому числі і підземними комунікаціями, забезпечується життєдіяльність міста, схеми розташування комунікаційних мереж підприємств призначені для службового користування.
    При надходженні до служби оперативного реагування 1588 інформації щодо відкритих колодязів по місту, вона негайно передається до оперативних служб підприємств, які мають комунікаційні мережі. В подальшому підприємствами відпрацьовуються питання стосовно приведення до належного стану комунікаційних колодязів самостійно і відповідно до покладених обов’язків.
    Зважаючи на те, що з порушених питань департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Вам було надано вичерпні відповіді, вважаємо недоцільним подальший їх розгляд.






1