Обращение 1914: «Бездіяльність та бардак у відділі транспорту міськвиконкому»



Автор: О.Є.
Дата: 11 February 2013
Район: Заводской - Лески
Адрес: вул. Крилова

31.01.13 о 9:30 я зателефонував у відділ транспорту за номером 37-04-95 з повідомленням про порушення правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту водієм маршруту 21, виклав обставини порушення (ігнорування зупинки на вимогу того ж таки 31.01.13 о 8:55) та навіть назвав ім'я водія  - Юрій (номер машини порушника я не надав, бо не зміг його зафіксувати через те що він був заляпаний багном, а машина рухалася на швидкості, про що я сказав співрозмовнику), назвав свої власні ім'я та прізвище і номер телефону. Мій співрозмовник запевнив мене, що вони почнуть розбиратися.

За тиждень 08.02 о 9:27 я знов зателефонував повідомити про аналогічне порушення іншим водієм того ж маршруту  21 (номер АК 8257 СВ) та довідатися про результати перевірки за моєю попередньою скаргою від 31.01.
Але начальник відділу пан Прохода, що з ним я розмовляв цього разу, сказав, що він не знає хто приймав в мене скаргу 31.01, а в нього нема даних про неї, тому він начебто не в змозі з'ясувати результати перевірки. На питання чи в відділі транспорту нема єдиного журналу для реєстрації заяв та скарг, через що він не може відшукати дані про мою попередню скаргу, Прохода відповів що нема (!)

Він запропопував аби я передзвонив по обіду, коли він буде в змозі дати більш детальну відповідь. О 14:22 того ж дня 08.02 я передзвонив як було запропоновано. Прохода повідомив, що людини, яка реєструвала в мене скаргу нема на робочому місці та став перепитувати в мене суть скарги. Дізнавшись, що я не зміг зафіксувати державний номер машини, він почав розповідати про кількість машин на маршруті 21, та що не знаючи номера машини, порушника встановити неможливо. Це попри той факт, що я назвав ім'я водія та точний час вчинення порушення, за допомогою яких порушника встановити досить легко, треба лише ПОПРАЦЮВАТИ. 
Це означає, що за моєю скаргою від 31.01 відділ транспорту навіть не намагався встановити особу порушника.

В результаті Прохода знов запропонував, аби я передзвонив пізніше, на що я попрохав щоб вони самі мені передзвонили. Але у п'ятницю 08.02 до кінця робочого дня дзвінка я так і не отримав.

Отже прошу

1. Зобов'язати відділ транспорту належним чином опрацювати обидві мої скарги від 31.01 та  08.02 на порушення вчинені водіями маршруту 21 та повідомити про результати перевірки.

2. Зобов'язати відділ транспорту міськвиконкому запровадити ЄДИНИЙ журнал реєстрації заяв та скарг, як власне вимагають правила діловодства.