В продовження звернення 1914
http://www.nikgor.mk.ua/ru/office/hozyaystvo/transport/1914/bezdiyal_nist_-ta-bardak-u-viddili-transportu-mis_kvikonkomu.html
По-перше, твердження водія автобусу маршруту № 21 д/н "АК 8257 СВ" Синюка Д.В. про те, що салон був заповнений - відверта брехня. В час, коли він не зупинився 08.02.13, а саме о 8:55, пасажиропоток спадає, і він це сам чудово знає. В автобусах маршруту № 21 що рухаються вулицею Крилова о цій годині пасажири майже ніколи не стоять, а найчастіше навіть є вільні сидячі місця.
І салон його автобусу зокрема був вільний від натовпу.
По-друге, його твердження про те, що позаяк інтервал руху в годину "пік" складає 2-3 хв. (що між тим інша брехня, адже реальний інтервал складає приблизно 5-7 хв.) я міг сісти на наступний автобус, лише викриває його, підтверджуючи, що не зупинився він не так через відсутність місць, як через небажання зупинятися, мовляв, все одно скоро буде наступний автобус.
Якщо б істинною причиною був брак місць в салоні його автобусу, він би не мусив виправдовуватися за допомогою твердження про інтервал руху автобусів.
Тож він має вибрати одне пояснення, бо два пояснення одного вчинку протирічать одне одному.
По-третє, що стосується водія на ім'я Юрій, який не зупинився на вимогу 31.01.13, його ім'я я з'ясував у водія наступного автобусу, що у нього я сів.
Те, що ніхто з одноіменних водіїв не пригадав випадку, на який я скаржився, природньо, адже ніхто не зізнається в порушенні законодавства.
Все ж, я припускаю, що водій наступного автобусу міг помилитися та назвати мені невірне ім'я, АЛЕ навіть якщо його називають не Юрієм, особу водія, що проіжджав 31.01.13 о 8:55 зупинку після повороту з вул. Бутоми на вул. Крилова, посадові особи відділу транспорту мали встановити за допомогою графіку руху маршруту № 21
Згідно ст. 19 - 22, п. 5) ст. 147, п. 2) ст. 149 Постанови "Про затвердження правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" пасажирські перевезення автобусами передбачають наявність графіка руху.
Якщо на маршруті № 21 такого графіку немає, це є порушенням "Правил".
Якщо графік є, а посадові особи відділу транспорту все одно не встановили особу порушника, вони не виконали належним чином свої службові обов'язки.
Наостанок повідомляю, що оскільки посадові особи відділу транспорту ММР не мають достатніх повноважень, аби дієво впливати на виконання вимог законодавства перевізниками та їхнім водійським персоналом, не маючи можливости накладати санкції за порушення законодавства, вважаю звернення до відділу транспорту з приводу порушень перевізниками правил перевезення пасажирів неефективним та позбутим сенсу.
Тому не наполягаю на подальшому розгляді мого звернення.
Як то кажуть "баба з возу кобилі легше", чи не так?