У місті існує нагальна проблема систематичного порушення водіями транспортних засобів правил паркування та вимог Правил благоустрою в м. Миколаєві щодо руху по тротуарах та наїзду на них. Про це час від часу пишуть місцеві ЗМІ
http://news.pn/ru/politics/56867
http://news.pn/ru/incidents/84241
Одразу попереджую можливий аргумент, що порушення правил паркування є начебто вимушеною мірою, бо в місті недостаньо паркувальних площ, позаяк саме ви повинні забезпечити ці площі. До того ж бездіяльність органів місцевого самоврядування щодо упорядкування парковки в місті не є індульгенцією проти відповідальності за порушення закону. Наприклад, якщо на прибудинкових територіях немає облаштованих паркувальних місць, їх треба створювати. Крім цього стихійне паркування будь-де додає до проблеми хронічної забрудненості міста багном, особливо в осінньо-зимовий період, тому що з газонів та розбитих тротуарів мокрий грунт на колесах вивозиться на проїзну частину, а потім з неї потрапляє знов на тротуар під час паркування.
Порівняйте зовнішний вигляд вулиць європейських міст, і навіть містечок та сіл, і українських, аби усвідомити контраст.
Згідно ПДР
15.10. Стоянка забороняється:
б) на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками);
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
Згідно Правил благоустрою в м. Миколаєві
3.11. З метою забезпечення чистоти та порядку в місті, належного утримання зелених насаджень забороняється:
- рух автомототранспорту по тротуарах, пішохідних доріжках, газонах, зелених зонах міста.
12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ
Відповідно до ст. 42 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” порушенням цих Правил вважається:
12.19. Наїзд на будь-якому автотранспорті на тротуари (крім випадків, передбачених Правилами дорожнього руху), пішохідні доріжки, зелені зони, декоративні огорожі та паркування на них.
Очевидно, що при паркуванні на тротуарі відбувається подвійне порушення Правил благоустрою в м. Миколаєві, адже неможливо порушити заборону паркуватися з порушененям вимог ПДР без порушення заборони руху по тротуару до місця паркування.
Якщо нагляд за додержанням вимог ПДР та усунення їх порушення є обов'язком ДАІ, то нагляд за дотриманням вимог Правил благоустрою в м. Миколаєві є обов'язком органів місцевого самоврядування, зокрема адміністрацій районів та Інспекції з благоустрою. Проте як перші так і другі реагують на порушення з тою самою систематичністю, з якою вони відбуваються, тобто систематично бездіють.
Можливо місцеві контролюючи органи просто не знають як ефективно протидяти порушенням, тому вибрали тактику протиправної бездіяльності. У те, що вони не хочуть протидіяти, я не можу повірити, бо вони працюють на користь містян, чи не так?
Вважаю, що існує необхідність зініціювати створення штату інспекторів додержання правил паркування, парку евакуатроів та штрафмайданчику для утримання транспортних засобів порушників до сплати ними штрафу за порушення правил благоустрою. Альтернативою евакуації ТЗ порушника може бути блокування колес спеціяльними блокувальними пристроями до сплати порушником штрафу за порушення правил благоустрою.
Заходом профілактики систематичного порушення правил паркування на тротуарах, де їхня ширина не перевищує трьох метрів, та паркування на газонах, яке заборонене категорично, є встановлення огороджувальних стовпчиків, перешкоджаючих наїзду ТЗ на них.
Прошу
1. Розглянути цю пропозицію
2. Повідомити про результати її розгляду та прийняті рішення
3. Повідомити які конкретно заходи вживаються адміністраціями районів та Інспекцією з благоустрою з метою недопущення та усунення порушень правил паркування на тротуарах та руху по них, та притягання порушників до відповідальності.