2415. ПОВТОРНОЕ ОБРАЩЕНИЕ К НИКОЛАЕВЭЛЕКТРОТРАНС
Прочитали
1524 | Комментариев
2
Добрый день! Вынужден еще раз написать с просьбой переправить данное обращение в Николаевэлектротранс. Сколько раз уже поднимался вопрос о том, что водители не объявляют остановки, а воз и ныне там. Так может пора принимать более строгие меры? Ладно, я понимаю, что где-то могут быть неисправные микрофоны, но в новых троллейбусах почему не объявляются остановки? Микрофоны там работают отлично, слышал как водители делали объявления о необходимости оплачивать проезд. Так почему они не объявляют остановки. Например, 7 сентября ехал на новом троллейбусе 09. На отрезке пути от Дзержнского до Ц. Рынка водитель соизволила только объявить один раз "Советская" и все. Прошу заставить водителей выполнять свои обязанности. И скажите почему новые троллейбусы были поставлены без автоинформаторов? И что с табло на троллейбусе 08? Когда оно будет работать? (кстати, именно на этом троллейбусе обнаружен автоинформатор, почему их нет на остальных трех?)
На Ваше електронне звернення щодо розміщення інформаційних табло та автоінформаторів у міському електротранспорті міста Миколаєва повідомляю наступне.
На сьогоднішній день для інформаційного оповіщення пасажирів придбано 14 нових автоінформаторів та здійснюється їх встановлення на рухомий склад КП ММР «Миколаївелектротранс» (7 од. – трамвай, 7 од. - тролейбус). З часом планується обладнати увесь рухомий склад підприємства зазначеними пристроями для забезпечення більш комфортних умов для перевезення пасажирів.
У тролейбусі № 3008 інформаційне табло вийшло з ладу через коротке замкнення між високовольтним і низьковольтним електричними колами. Це був заводський дефект, але на теперішній час заводом-виробником відновлено роботу інформаційного табло. При проходженні тролейбусом № 3009 обкатки з пасажирами 7 вересня 2013 року, під час роботи на лінії відмовив автоінформатор, про що негайно було повідомлено постачальника, який несе гарантійні обов’язки.
Трамваї марки «К-1» мають вік експлуатації 6-8 років, інформаційні табло не надають інформацію на біжучому рядку у 3-х одиницях рухомого складу, у зв’язку з тим, що у блоці керування даним пристроєм встановлені запрограмовані мікросхеми застарілого зразку, придбати аналоги яких не має можливості.
Маршрутні показники, на жаль, отримати неможливо, тому підприємство власними силами провело їх виготовлення, та на даний час облаштовує їх у салонах рухомого складу. На теперішній час робота виконана на 22 трамваях та 13 тролейбусах.
Управлінням транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради спільно з керівництвом комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» вживаються усі можливі заходи з розширення та оновлення тролейбусного та трамвайного парку, що в подальшому надасть можливість збільшити кількість рухомого складу на трамвайному маршруті № 11.