Главная Страница »
Организации »
Відділ правової експертизи та адміністративних питань юридичного управління Миколаївської міської ради
вы сотрудник данной организации?
Відділ правової експертизи та адміністративних питань юридичного управління Миколаївської міської ради
Описание:
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ правової експертизи та адміністративних питань
юридичного управління Миколаївської міської ради
про відділ правової експертизи та адміністративних питань
юридичного управління Миколаївської міської ради
1.Загальні положення
1.1. Відділ правової експертизи та адміністративних питань юридичного управління Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу юридичного управління Миколаївської міської ради (далі - управління) та підпорядковується начальнику управління.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про юридичне управління Миколаївської міської ради та цим Положенням.
2. Основні завдання
Основними завданнями відділу є:
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів Миколаївською міською радою, її виконавчим комітетом, їх посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і повноважень;
- проведення правової експертизи проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
- розробка та участь у розробці проектів нормативно-правових актів;
- представництво інтересів міського голови, міської ради, виконавчого комітету міської ради у розгляді судами адміністративних справ.
3. Структура та організація роботи
3.1. Відділ очолює заступник начальника управління – начальник відділу (далі-керівник), який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством.
Керівник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.
Інших посадових осіб відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад міський голова за поданням начальника управління в порядку, визначеному законодавством.
3.2. До складу відділу входять:
- заступник начальника управління - начальник відділу 1
- заступник начальника відділу 1
- головний спеціаліст 2
3.3.Керівник відділу:
3.3.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед начальником управління за виконання покладених на відділ завдань.
3.3.2. Організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
3.3.3. Займається розробкою проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та проводить експертизу проектів таких актів.
3.3.4. Подає відповідно до законодавства пропозиції начальнику управління про призначення на посади, звільнення з посад, переміщення, заохочення та накладення стягнень на працівників відділу, вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу.
3.3.5. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією.
3.3.6. Представляє інтереси міського голови, міської ради, виконавчого комітету міської ради у розгляді судами адміністративних справ.
3.3.7. Вимоги керівника відділу, у межах компетенції, є обов’язковими до виконання всіма працівниками відділу.
3.3.8. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
4. Компетенція відділу
До компетенції відділу відносяться такі повноваження:
4.1. Організація та участь у забезпеченні захисту законних прав та інтересів міської ради, виконавчого комітету.
4.2. Забезпечення правильного застосування законодавства у міській раді та її виконавчих органах, інформування начальника управління про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства.
4.3. Участь у підготовці проектів нормативно-правових актів.
4.4. Проведення правової експертизи на відповідність чинному законодавству проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
4.5. Участь у роботі з перегляду нормативно-правових актів міської ради з метою приведення їх у відповідність із законодавством, підготовка пропозицій щодо внесення до них змін і доповнень чи визнання їх такими, що втратили чинність.
4.6. Представлення інтересів міського голови, міської ради, виконавчого комітету в адміністративних судах всіх рівнів під час розгляду публічно - правових питань і спорів.
4.7. Покладання на відділ та його працівників обов'язків, не передбачених цим Положенням, не допускається.
5. Права відділу
5.1. Відділ має право:
5.1.1. Одержувати, у встановленому порядку, від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
5.1.2. Інформувати начальника управління в разі покладення на відділ завдань, що не належать до його функцій чи виходять за межі його компетенції.
5.1.3. При виконанні, покладених на відділ завдань, взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян.
5.1.4. Вносити керівництву пропозиції з питань вдосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління. Звертатися до керівництва з приводу створення умов для роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.
6. Фінансування та матеріально-технічне
забезпечення діяльності відділу
6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
6.2.Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.
7. Відповідальність посадових осіб відділу
7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
8.Заключні положення
Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Зарегистрироваться