Главная Страница »
Организации »
Господарсько-експлуатаційний відділ департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради
вы сотрудник данной организации?
Господарсько-експлуатаційний відділ департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради
Описание:
ПОЛОЖЕННЯ
про господарсько-експлуатаційний відділ
департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів
Миколаївської міської ради
про господарсько-експлуатаційний відділ
департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів
Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Господарсько-експлуатаційний відділ департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, першому заступнику міського голови та директору департаменту.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради та цим Положенням.
2. Основні завдання
Відділ:
- у межах своєї компетенції бере участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування у відповідній сфері діяльності виконавчого органу;
- здійснює господарське та технічне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів;
- здійснює інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
3. Структура та організація роботи
3.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.
Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, першому заступнику міського голови, йому підконтрольний та підзвітний.
3.2. До складу відділу входять:
- начальник відділу 1
- заступник начальника відділу 1
- головний спеціаліст 2
- робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, споруд й обладнання 3
3.3. Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова за поданням директора департаменту в порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.
Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова за поданням директора департаменту в порядку, визначеному законодавством.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.
3.4.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.
3.4.3. Розглядає кореспонденцію, яка направляється відділу, організовує роботу по виконанню наданих по ній доручень.
3.4.4. Планує роботу відділу, складає список осіб, зарахованих до кадрового резерву відділу, а також звіт про роботу відділу за рік.
3.4.5. Погоджує посадові інструкції працівників відділу.
3.4.6. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
3.4.7. Підписує документи на видачу матеріальних цінностей.
3.4.8. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент забезпечення діяльності виконавчих органів та цим Положенням.
4. Компетенція відділу
4.1. Здійснення господарського та технічного забезпечення проведення сесій міської ради, засідань виконкому міської ради, нарад, інших засідань, урочистих заходів, які проводить міський голова, міська рада та виконком міської ради, офіційних візитів до виконкому міської ради тощо.
4.2. Забезпечення квітковою продукцією заходів за участю керівництва міської ради та виконкому міської ради з нагоди державних свят, урочистих подій міста тощо.
4.3. Вжиття заходів щодо раціональної організації робочих місць і обладнання службових приміщень, забезпечення міської ради та її виконавчих органів меблями, папером, канцелярським приладдям, оргтехнікою та іншим інвентарем, видавання довідкової літератури.
4.4. Забезпечення належної роботи телефонного зв’язку, утримання в належному технічному стані телефонного обладнання, теле-, радіоапаратури.
4.5. Утримання в належному технічному, санітарному та протипожежному стані службових приміщень та обладнання, забезпечення своєчасного проведення їхнього ремонту.
4.6. Здійснення контролю за санітарним та технічним станом території, прилеглої до будівлі виконкому міської ради, у тому числі керування роботами з упорядкування, озеленення та прибирання вказаної території, святкового художнього оформлення фасаду будівлі тощо.
4.7. Здійснення контролю за експлуатацією адміністративних будівель, їхніх опалювальних систем, котелень, систем водопостачання, електропостачання, каналізації та вивозом сміття.
4.8. Розроблення річних та перспективних планів ремонтних робіт, участь у підготовці договірної документації на виконання ремонтних робіт з підрядними організаціями, здійснення нагляду за якістю їх виконання.
4.9. Складання річного плану заходів по виконанню необхідних робіт та виготовлення прогнозного кошторису на виконання вказаних робіт, у тому числі на поточний або капітальний ремонт.
4.10. Контроль за відповідністю фактично виконаних робіт обсягам, пред’явленим до оплати в актах виконаних робіт, за необхідності участь в оформленні дефектних актів на ремонт об’єктів.
4.11. Контроль за належним утриманням державної символіки у службових приміщеннях (Державний прапор України, зображення Державного герба України тощо).
4.12. Контроль за належним утриманням та експлуатацією кондиціонерів, комп’ютерної техніки та іншого обладнання, що знаходиться у використанні працівників міської ради та її виконавчих органів.
4.13. Забезпечення належного утримання копіювальної та розмножувальної техніки, її ремонту, забезпечення витратними матеріалами та запасними частинами.
4.14. Забезпечення розміщення друкарської продукції, стендів у виконкомі міської ради та здійснення контролю за виготовленням штампів, печаток, факсиміле тощо.
4.15. Організація обліку товарно-матеріальних цінностей та забезпечення їхнього правильного використання й збереження.
4.16. Спільно з відділом бухгалтерського обліку проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться в користуванні працівників міської ради та виконкому міської ради, списання використаних матеріальних цінностей.
4.17. Участь у вжитті заходів щодо охорони службових приміщень та майна.
4.18. Контроль за дотриманням норм і правил з охорони праці.
4.19. Підготовка і подання необхідних заявок-вимог на розгляд комітету з конкурсних торгів за бюджетні кошти для потреб діяльності міської ради та виконкому міської ради.
5. Права відділу
5.1. Відділ має право:
- залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- проводити аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;
- одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
- надавати виконавчим органам міської ради рекомендації, що входять до компетенції відділу;
- вимагати від виконавчих органів міської ради дотримання норм і правил пожежної безпеки, промсанітарії та виконувати норми охорони праці;
- інші права, які належать до його компетенції.
6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу
6.1. Відділ утримується за рахунок місцевого бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування. Основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами, технічних працівників – чинним законодавством.
7. Відповідальність посадових осіб та технічних працівників відділу
7.1. Посадові особи та технічні працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи та технічні працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб або технічних працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
8. Заключні положення
8.1. Ліквідацію та реорганізацію відділу проводить міська рада за поданням міського голови у порядку, встановленому чинним законодавством.
8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Зарегистрироваться