Дата публикации: 30 March 2011 Публикация: Куратор сайта
Получатели |
физические лица юридические лица |
---|---|
Какой госорган оказывает услугу |
Виконком Миколаївської міської ради
|
Необходимые документы |
1. Заява, підписана суб’єктом інформаційних відносин , яка містить у собі необхідні реквізити, інформацію, пошукові дані, що цікавить суб’єкта, адресу, за якою він бажає одержати відповідь; 2. у разі подання запиту уповноваженою особою суб’єкта інформаційних відносин потрібна довіреність на уповноваженого або копія довіреності, завірена належним чином. |
Сроки оказания услуги |
Термін розгляду запиту щодо доступу до офіційних документів встановлено згідно зі ст. 33 ЗУ „Про інформацію”, якщо не встановлено фіксований або індивідуальний строки (строки, встановлені нормативно-правовими актами, організаційно-розпорядчими документами чи резолюцією керівництва), а саме: термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом. Строк виконання рахується з моменту реєстрації запиту. |
Стоимость услуги и порядок оплаты | Безоплатно |
Результат оказания услуги | Отримання інформації, архівних довідок, копій і витягів з документів юридичними та фізичними особами. |
Возможные причины отказа: |
Порядок відмови та відстрочки задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів визначені ст. 34 ЗУ „Про інформацію”, а саме: відмова у задоволенні запиту доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. У відмові має бути зазначено посадову особу установи, яка відмовляє у задоволенні запиту, дату відмови, мотивовану підставу відмови. Відстрочка задоволення запиту допускається в разі, якщо запитуваний документ не може бути надано для ознайомлення у місячний термін. Повідомлення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. У повідомленні про відстрочку має бути зазначено посадову особу установи, яка відмовляє у задоволенні запиту у визначений місячний термін, дату надсилання або видачі повідомлення про відстрочку, причини, з яких запитуваний документ не може бути видано у встановлений законом термін, термін, у який буде задоволено запит. Підстави для відмови у наданні інформації, архівних довідок, копій і витягів з документів юридичним та фізичним особам виникають, якщо порушено: -право на інформацію, визначене ст. 9 ЗУ „Про інформацію”, а саме: реалізація права на інформацію громадянами, юридичними особами і державою не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб. Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України; -ст. 23 ЗУ „Про інформацію” – забороняється збирання відомостей про особу без її попередньої згоди, за винятком випадків, передбачених законом. Кожна особа має право на ознайомлення з інформацією, зібраною про неї. -ст. 37 „Про інформацію” – не підлягають обов’язковому наданню для ознайомлення за інформаційними запитами офіційні документи, які містять у собі інформацію, визнану у встановленому порядку державною таємницею, конфіденційну інформацію, інформацію про оперативну і слідчу роботу органів прокуратури, МВС, СБУ, роботу органів дізнання та суду у тих випадках, коли її розголошення може зашкодити оперативним заходам, розслідуванню чи дізнанню, порушити право людини на справедливий та об’єктивний судовий розгляд її справи, створити загрозу життю або здоров’ю будь-якої особи; інформацію, що стосується особистого життя громадян; документи, що становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію (доповідні записки, переписка між підрозділами та інше), якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності установи, процесом прийняття рішень і передують їх прийняттю; інформацію, що не підлягає розголошенню згідно з іншими законодавчими або нормативними актами; інформацію фінансових установ, підготовлену для контрольно-фінансових відомств. |
Примечания: |
Порядок розгляду: 1) офіційне подання юридичною або фізичною особою запиту на його реєстрацію (через сектор приймання, обліку та організації роботи з документами загального відділу або через відділ по роботі зі зверненнями громадян), у тому числі перевірка на наявність необхідних реквізитів у запиті; термін реєстрації – у день подання запиту; 2) подання зареєстрованого запиту в день його отримання (реєстрації) посадовим особам органів місцевого самоврядування згідно з розподілом обов’язків; 3) отримання зареєстрованого запиту від посадових осіб місцевого самоврядування згідно з розподілом обов’язків з резолюцією щодо подальших дій на конкретного виконавця (ців); 4) надання запиту з резолюцією щодо подальших дій конкретному виконавцю (цям) для відпрацювання згідно з встановленими строками. Загальний термін руху запиту складає 2 дні. Порядок оскарження: У випадку наявності претензій до виконання посадовими особами виконкому міської ради своїх службових обов’язків юридичні або фізичні особи можуть звернутися до керівництва виконкому з офіційною скаргою. |