Главная Страница >
Государственные услуги >
Социальное обеспечение >
Прийом архівних документів на зберігання
Распечатать документ
№5.2.00165 Прийом архівних документів на зберігання
Дата публикации: 30 March 2011 | Прочитали 2471 | Комментариев 0
Публикация: Куратор сайта
Получатели |
физические лица юридические лица |
---|---|
Какой госорган оказывает услугу | |
Куда обратиться за услугой |
Управління архівної роботи та урочистих подій
|
Необходимые документы |
Для подання до архіву з особового складу: 1.Лист ліквідатора 2.Документ про ліквідацію (наказ, постанова, постанова суду). 3 Документ, що посвідчує особу або повноваження представника. Для подання до архівного відділу: Згідно з Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій ( Номенклатура справ, описи справ, акти про виділення до знищення тощо). |
Сроки указания услуги | Приймання документів до архівного відділу від юридичних осіб – джерел комплектування здійснюється після закінчення граничного строку їх зберігання в архівних підрозділах установ, який становить 5 років. |
Стоимость и порядок оплаты |
Безоплатно, крім приймання документів від юридичних осіб – джерел комплектування. Порядок надання платних послуг та ціни на платні послуги затверджуються Миколаївською міською радою. |
Результат оказания услуги | Складання акта приймання-передавання справ на зберігання. Видача довідки. Зберігання документів та забезпечення користування ними у порядку, встановленому законодавством. |
Причины для отказа в оказании услуги: |
1. незадовільний фізичний стан документів; 2. невідповідність оформлення справ вимогам розділів 3–5 «Правил роботи архівних підрозділів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій»; 3. ненадання документів, передбачених переліком. Відмова у наданні послуги може бути оскаржена у судовому порядку. |
Примечания: |
Порядок розгляду: - перевірка наявності документів за місцем знаходження підприємства, установи, організації: ознайомлення з описами справ, історичними довідками, передмовами до описів та ін.; - перевіряння наявності та фізичного стану документів, що надходять до архівного відділу, відповідності назв справ позиціям описів; - укладання акта приймання-передавання документів; - складання нового підсумкового запису до опису в разі наступного надходження документів; - внесення відомостей до книги обліку надходження документів; - внесення відомостей до списку фондів; - внесення змін до реєстру описів; - складання картки фонду або внесення змін до неї; - внесення даних до відомостей про зміни у складі та обсязі фондів; - внесення даних до паспорта архівного відділу; - формування справи фонду або долучення до неї нових документів (акта приймання-передавання, історичної довідки тощо); - внесення змін до топографічних покажчиків. Порядок оскарження: Скарги подаються та розглядаються у відповідності до вимог законодавства про звернення громадян. Подача, реєстрація скарги – міськвиконкому, відділ по роботі зі зверненнями громадян, каб.166. Розгляд скарги один місяць. |
Распечатать документ