Дата публикации: 30 March 2011 Публикация: Куратор сайта
Получатели |
физические лица юридические лица |
---|---|
Какой госорган оказывает услугу |
Управління архівної роботи та урочистих подій
|
Куда обратиться за услугой |
Управління архівної роботи та урочистих подій
|
Необходимые документы |
1. Заява. 2. Документ що посвідчує особу. 3. У разі звернення представника юридичної особи – документи, що підтверджують повноваження. 4. При необхідності – дозвіл власника документів. |
Сроки оказания услуги |
1. Заява. 2. Документ що посвідчує особу. 3. У разі звернення представника юридичної особи – документи, що підтверджують повноваження. 4. При необхідності – дозвіл власника документів. |
Стоимость услуги и порядок оплаты | Безоплатно |
Результат оказания услуги | Отримання інформації фізичними та юридичними особами, одержання документів для роботи за заявленою темою. |
Возможные причины отказа: |
Ненадання документів, передбачених переліком. Підставою для прийняття рішення про відмову у наданні адміністративної послуги є: - виявлені раніше факти незаконного доступу до документів національного архівного фонду, їх псування, знищення, підроблення, приховування, розкрадання, перекручення або фальсифікація відомостей, що містяться в документах; - наявність у документах національного архівного фонду інформації, таємниця якої охороняється відповідно до Закону України "Про інформацію"; - установлення фондоутворювачем, власником, уповноваженою ними особою або правонаступником особливих умов користування документами; - необхідність науково-технічного опрацювання, поліпшення фізичного стану, перевіряння наявності документів; - перебування документів у тимчасовому користуванні за межами архіву. Про відмову в доступі до документів користувачеві повідомляється письмово з вичерпним зазначенням підстав відмови. Відмова у наданні послуги може бути оскаржена у судовому порядку. |
Примечания: |
Порядок розгляду: - приймання заяви; - оформлення дозволу на роботу з документами за заявленою темою; - заведення справи користувача; - надання документів для користування; - поаркушна перевірка одиниць зберігання та справ перед їх видаванням користувачеві та після їх повернення користувачем. Порядок оскарження: Скарги подаються та розглядаються у відповідності до вимог законодавства про звернення громадян. Подача, реєстрація скарги – міськвиконкому, відділ по роботі зі зверненнями громадян, каб.166. Розгляд скарги один місяць. Відвідування користувачами читального залу, ознайомлення з довідковим апаратом і надання фізичним особам для користування документів національного архівного фонду, що належать державі, територіальній громаді, а також юридичним і фізичним особам, які передали зазначені документи на зберігання, здійснюється безоплатно. Особи, які мають намір користуватися документами у читальній залі архівного відділу ознайомлюються з Порядком користування документами архіву. |