Дата публикации: 12 April 2011 Публикация: Куратор сайта
Получатели |
физические лица юридические лица |
---|---|
Какой госорган оказывает услугу |
Управління з використання та розвитку комунальної власності
|
Куда обратиться за услугой |
ЖКП ММР «Мрія»
|
Необходимые документы |
1. Заява на приватизацію; 2. Довідки про займані житлові приміщення у гуртожитку та про осіб, які в них зареєстровані і проживають; 3. Якщо заявники зареєстровані за адресою, що приватизується, після 19.06.1992 , ними надаються документи про місце проживання з 19.06.1992 до дати реєстрації проживання за адресою житла, що приватизується, та довідки відповідних органів приватизації за адресами попереднього проживання щодо участі в приватизації житла і органів БТІ про наявність власного житла за адресами попереднього місця проживання; 4. у разі наявності надлишків загальної житлової площі, яка приватизується (передається), до заяви додається документ про оплату вартості надлишків житлової площі при приватизації (передачі) на рахунок управління з використання та розвитку комунальної власності міської ради або копія документа, що підтверджує наявність пільги; 5. До заяви на приватизацію (передачу) заявниками додаються такі довідки: копія документа на вселення( або договору найму чи довідка-погодження, зазначена вище), органів БТІ про наявність (відсутність) власного житла; з місця роботи; з Миколаївського міського протитуберкульозного диспансеру - чи перебувають заявники на обліку осіб, які потребують медичної допомоги у зв’язку із захворюванням на туберкульоз, якщо так - якої форми захворювання; 6. до заяви на приватизацію (передачу) житлових приміщень (житлового приміщення) у гуртожитку заявниками додається акт про фактичне проживання у гуртожитку, складений за участю мешканців гуртожитку (сусідів) кількістю не менше трьох осіб, представника (представників) підприємства по обслуговуванню гуртожитку, представника (представників) комітету мешканців, за участю голови такого комітету, для гуртожитків, де такі комітети діють; 7. технічний паспорт на житло, копію технічного паспорта; 8. розрахунок площі, яка приватизується; 9. два примірники проекту. |
Сроки оказания услуги |
Не пізніше 30 днів з дня отримання заяви громадянина – термін прийняття розпорядження про приватизацію житла; не пізніше 10 днів – термін затвердження свідоцтва про право власності на житло. |
Стоимость услуги и порядок оплаты |
за надлишки житлової площі при приватизації – по 0.18 грн. за один кв. м, одержувач – управління з використання та розвитку комунальної власності міської ради; за відновлення вартості бланку свідоцтва про право власності при приватизації житлових приміщень у гуртожитках – 0.30 грн., призначення платежу : відновлення вартості бланку свідоцтва. За послуги з оформлення документів – за місцем знаходження підприємства з оформлення документів згідно з затвердженими ОДА розцінками послуг для кожного підприємства. Вартість послуги та реквізити оплати уточнюйте у спеціаліста, який уповноважений надавати дану послугу. |
Результат оказания услуги | Отримання заявниками свідоцтва про право власності на житло |
Возможные причины отказа: | Невідповідність документів вимогам Законів України „Про приватизацію державного житлового фонду”, „Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків”. |