Главная Страница   >  Заяви о проблеме в городе!   >  2240. Васюков Р.А., вы читаете, что подписываете?!
  • Распечатать

    2240. Васюков Р.А., вы читаете, что подписываете?!

    Прочитали 1779 | Комментариев 4

  • Автор: Natali
    Дата: 15 July 2013
    Район: Заводской - Намыв
    Адрес: Лазурная, 4-а (смотрите на карте)

    Романе Олександровичу!

    Мені цікаво, ви читаєте те що підписуєте? Я думаю що ні.

    Я віднесла лист у відділ по роботі зі зверненнями громадян…. 29.05.13. № Л-1764-1/з наступного змісту:

    П Р О П О З И Ц І Я

    щодо внесення доповнень до «ПРАВИЛ дотримання тиші в громадських місцях на території міста Миколаєва», затверджених  рішенням міської ради від 22 липня 2005р. № 34/25

     У зв’язку з тим, що останнім часом надходить дуже багато скарг від мешканців міста Миколаєва на підприємців – суб’єктів господарювання, які займаються діяльністю у сфері торгівлі, надання послуг та розваг щодо недотримання ними діючого законодавства України* та з метою забезпечення виконання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях,

    пропоную підготувати доповнення до «ПРАВИЛ дотримання тиші в громадських місцях на території міста Миколаєва», затверджених  рішенням міської ради від 22 липня 2005р. № 34/25 та винести їх на розгляд чергової сесії міської ради, де обов’язково зазначити:

     1.                      Встановити  режим роботи закладів обслуговування населення у сфері ресторанного та торгово-розважального бізнесу, розташованих в житлових будинках та на територіях, прилеглих до житлової забудови з 800 до 2300 години з обов’язковим дотриманням нормативних актів по захисту населення від шкідливого впливу шуму (тобто вдень рівень шуму не повинен перевищувати 45 дБ, а після 2200 взагалі забороняється гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів).

     2.                      Чітко прописати покарання для підприємців за недотримання "Правил" з обов'язковою можливістю позбавлення ліцензії на право займатися діяльністю (без бюрократичних зволікань). Наприклад, при перевірці первинної скарги, складається протокол про адміністративну відповідальність і накладається штраф, при повторному надходженні скарги чиновники місцевої влади повинні мати право вилучати звуковідтворювальну і звукопідсилюючу апаратуру і негайно (максимум 15 днів) вирішувати питання про позбавлення ліцензії.

     Прошу взяти до уваги досвід інших міст України – Харкова, Вінниці та інших.

    Такого стану речей як у Миколаєві, немає ні в Харкові, ні в Херсоні, ні в Полтаві, де я особисто була і де маю родичів.

     Керуючись  ст. 1, 18, 19 ЗУ «Про звернення громадян» прошу

    1. Розглянути пропозицію, викладену в заяві, та винести її на розгляд сесії Миколаївської міської ради

    2. Письмово повідомити про результати розгляду заяви, прийняті рішення та вжиті заходи. 

    «29» травня 2013р.    

            Відповідь я отримала 12 липня 2013р., тобто через 43 дні, хоча вихідний лист зареєстровано 26.06.13р., а штемпель Укрпошти 09.07.13.

    Перше порушення декількох законодавчих актів – порушення строків розгляду звернення громадян. Друге порушення – це відповідь не на те звернення.

     Шановні громадяни міста – ось приклад, як працюють люди, які живуть на наші податки. ОЦІНЮЙТЕ САМІ – відповідь підготована Яворським та підписана Васюковим Р.О. на вище наведене звернення:

     «На Ваші звернення до Миколаївської міської ради щодо незручностей, які створюються внаслідок роботи закладів торгівлі (сезонної роздрібної торгівлі) на території берегової зони Намив, повідомляю наступне.

    За моїм дорученням 30.05.2013 складено графік щоденних відпрацювань зазначеної території у вечірній та нічний час.

    З 30.05.2013 щоденно по теперішній час за роботою закладів  здійснюється постійний контроль з боку спеціалістів відділу торгівлі Миколаївської міської ради, співробітників Заводського РВ ММУ, спеціалістів адміністрації Заводського району щодо недопущення порушень режиму роботи та тиші.

    Порушень чинного законодавства під час здійснення перевірок не зафіксовано.

    Роботу щодо недопущення порушень тиші буде продовжено і надалі.»

     Шановні, Вам не соромно?! Давати таку відповідь на пропозицію  щодо внесення доповнень до «ПРАВИЛ дотримання тиші в громадських місцях на території міста Миколаєва».

    Можливо варто спочатку прочитати звернення, а потім давати відповідь?!!!

     І все таки я хочу отримати відповідь по суті заяви: внести доповнення до вже існуючих «ПРАВИЛ дотримання тиші в громадських місцях на території міста Миколаєва», або внести доповнення до рішення Миколаївської міської ради від 19.04.07 № 12/21 “Про затвердження Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві” такого змісту:

    «Підприємцям – суб’єктам господарювання, які займаються діяльністю у сфері торгівлі, надання послуг та розваг ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати звуковідтворювалювальну та звукопосилюючу апаратуру у закладах, розташованих на відкритих майданчиках поблизу житлових будинків, та на перших поверхах житлових будинків».

    Тобто, якщо підприємець бажає у своєму закладі використовувати гучну музику – будь ласка – у спеціально ізольованих окремих приміщеннях, або подалі від житлових будинків - за межами міста.

      Ще раз наголошую, прошу надати відповідь по суті і у зазначені законодавством строки.

  • Автор: LXNDR 15 July 2013

    Цинічна відповідь Пєрєродова щодо захисту містян від шуму

  • Автор: Зінаїда Павлівна Страхова 30 July 2013

    На Ваше електронне звернення щодо розгляду пропозиції про внесення змін до рішень міської ради для попередження та недопущення випадків порушень тиші, повідомляю наступне.
    Слід зазначити, що звертаючись з пропозицією стосовно внесення доповнень до рішень міської ради, якими врегульовано дотримання тиші, Вами, по суті, порушено питання щодо захисту населення від шкідливих наслідків шуму.
    Санітарні норми допустимого шуму у приміщеннях житлових та громадських будинків та на території житлової забудови затверджено головним санітарним лікарем СРСР Бургасовим П.М. за № 3077-84 від 03.08.1984.
    Станом на сьогоднішній день питання щодо захисту населення від шкідливих наслідків шуму врегульовано Законами України: «Про благоустрій населених пунктів», «Про міліцію», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від шкідливих наслідків шуму», а Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначені фактори середовища життєдіяльності, до яких відносяться фізичні (шум, вібрація тощо), та зазначено, що державні санітарні нормативи, санітарні регламенти, санітарно-епідеміологічні правила і норми обов’язкові для виконання нормативно правових актів центрального органу влади в галузі охорони здоров’я, що встановлюють медичні вимоги безпеки щодо середовища життєдіяльності та окремих його факторів.
    Слід зауважити, що відповідно до ст. 33 зазначеного вище Закону України одним з основних напрямків діяльності державної санітарно-епідеміологічної служби є здійснення державного санітарно-епідеміологічного контролю.
    Щодо Вашої пропозиції про внесення до рішень міської ради від 08.07.2005 № 34/25 та від 19.04.2007 № 12/21, якими врегульовано питання тиші, слід зазначити наступне.
    У 2011 році, на виконання Закону України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування», рішення міської ради від 08.07.2005 №34/25 «Про затвердження Правил тиші в громадських місцях на території м. Миколаєва» було скасовано.
    З того часу питання, пов’язані з порушенням тиші, було врегульовано рішенням міської ради від 19.04.2007 № 12/21 «Про затвердження Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві»: п. 2.17 – «порушення тиші на вулицях, площах, у парках, гуртожитках, житлових будинках та інших громадських місцях у заборонений час (з 22:00 до 08:00), а також порушення громадського спокою використанням гучномовців або потужних освітлювальних приладів не допускається».
    Згідно з зазначеним рішенням та відповідно до ст. 42 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» порушенням цих Правил вважалось:
    - п.12.41 – «використання гучномовної апаратури на відкритих та закритих концертних та танцювальних майданчиках, у закладах громадського харчування (ресторанах, барах, кафе тощо), гральних будинках, закладах культури без вжиття заходів щодо забезпечення нормативних рівнів шумів, встановлених СанПІН № 3077-84 після 22:00».
    З метою приведення зазначених вище Правил до вимог чинного законодавства, покращання санітарного стану та благоустрою міста, рішенням міської ради від 16.05.2013 № 28/10 Правила викладені у новій редакції.
    Згідно з Правилами (у новій редакції) не допускається порушення тиші, громадського спокою у заборонений час (з 22:00 до 08:00), перевищення граничних рівнів шуму, встановлених СанПІН № 3077-84, заборонено використання гучномовної апаратури на відповідних об’єктах без вжиття заходів щодо забезпечення нормативних рівнів шуму, встановлених СанПІН № 3077-84 після 22:00.
    Повідомляю, що відповідно до п. 1.6 Правил, затверджених рішенням міської ради від 16.05.2013 № 28/10, контроль і нагляд за виконанням вимог даних Правил здійснюють:
    - департамент ЖКГ Миколаївської міської ради;
    - адміністрації районів;
    - інспекція з благоустрою Миколаївської міської ради;
    - усі інші органи згідно з повноваженнями та чинним законодавством.
    Також Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено адміністративну відповідальність за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою території населених пунктів (ст. 152) та вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму (ст. 182).
    Справи про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152, ч. 1 ст. 182 КУпАП розглядають адміністративні комісії при адміністраціях районів міста, а районні суди міста розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 182 КУпАП.
    Згідно зі ст. 255 КУпАП протоколи про адміністративні правопорушення, що передбачені ст.ст. 152, 182 КУпАП мають право складати:
    - уповноважені на те посадові особи внутрішніх справ (ст.ст. 152, 182 КУпАП);
    - посадові особи, уповноважені на те виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад (ст. 152 КУпАП);
    - представники громадських організацій або органів громадської самодіяльності: члени громадського формування з охорони громадського порядку та державного кордону (ст. 152 КУпАП);
    - органів управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (про правопорушення, вчинені військовослужбовцями, військовозобов’язаними та резервістами під час проходження зборів, а також працівниками Збройних Сил України під час виконання ними службових обов’язків (ст. 182 КУпАП).
    Щодо Вашої пропозиції про надання посадовим особам місцевого самоврядування права на вилучення звуковідтворювальної апаратури та пристроїв для посилення звуку, повідомляю наступне.
    Законом України «Про авторське право і суміжні права» визначено список об’єктів авторського права, до яких входить музичний твір, та визначено майнові авторські права: право на відтворення твору і право публічно сповіщувати твір для загального доступу.
    Таким чином, суб’єкти господарювання, що здійснюють підприємницьку діяльність на сезонних об’єктах роздрібної торгівлі (літніх майданчиках) повинні отримати право публічно сповіщувати твір для загального доступу.
    При відсутності такого документа, статтею 51-2 КУпАП «Порушення прав на об’єкта права інтелектуальної власності» передбачено накладення штрафу у розмірі від 10 до 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання.
    Згідно зі ст. 255 КУпАП протоколи про адміністративні правопорушення, що передбачені ст.51-2 КУпАП, мають право складати уповноважені на то посадові особи внутрішніх справ (ВДСБЕЗ), а розглядають справи про такі адміністративні порушення районні суди.
    Таким чином, станом на сьогодні вже є механізм, якій дозволяє вирішувати питання, що пов’язані з захистом населення від шуму, джерелом якого є об’єкти торгівлі, заклади ресторанного господарства, розважальні заклади тощо.
    Додатково повідомляю, що з метою недопущення порушень тиші торговельними закладами, які розміщено на береговій зоні Намиву з 30.05.2013 здійснюється постійний (щоденний) контроль спеціалістами Миколаївської міської ради та адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, проте, недостатньо працюють у даному напрямку органи внутрішніх справ, які, на відмінність від інших, мають усі необхідні важелі для припинення порушень законодавства.


  • Автор: О.Є. 30 July 2013

    Це кома в кому та сама відповідь, яку отримав я на своє звернення, що на неї послався LXNDR вище

    Тобто вони на різні звернення різних громадян відповідають одне й те ж саме, що свідчить, що звернення не розглядаються  всебічно та обєктивно як вимагає ст. 19 Закону "Про звернення громадян"

    Це тупа відписка.

1