1154. счета на оплату коммуналки
Прочитали
1394 | Комментариев
2
Уважаемый господин Мэр! Сегодня получил счет-извещение из ГИРЦ на оплату услуг ЖКХ. На мое удивление, в нем указана только одна сумма оплаты- только ЖЭКу. Ни горводоканал, ни облтеплокоммунэнерго уже своих сведений, я так понимаю, не предоставляют. Ни одна из компаний (организаций), предоставляющих услуги ЖКХ населению (кроме ЖЭКа), не направляет на сегодняшний день счетов своим потребителям. На основании чего население должно совершать оплату потребленных услуг, да, еще и в условиях часто меняющихся тарифов и реквизитов вышеуказанных предприятий?
Хочу, чтобы у меня, как потребителя, были счета от каждого поставщика за предоставленные мне услуги или сводный счет-извещение из ГИРЦ. У меня нет времени бегать и выписывать (менять закончившиеся абонентские книжки) и уточнять тарифы. Уже все и везде компьютеризировано, все данные и на всех есть в системе. ГИРЦ раньше подавал больше сведений по поставщикам, теперь остался только ЖЭК. Почему решение данного вопроса не двигается вперед, а, наоборот, деградирует? Кто сможет навести порядок? Чтобы не было очередей для выписки новых книжек (1.газ, 2.эл/энергия, 3.вода и стоки. 4.отопление)и чтобы оплату люди совершали с одной квитанцией, а не с кучей абонентских книжек. Вы представляете сколько времени и энергии тратят жители нашего города на это? Так помогите им, обяжите все эти ООО, КП, ОАО и т.д. работать для людей, а не так, как им хочется.
С уважением Сметанин Е.В.
Розглянувши Ваше звернення на доручення міського голови, стосовно оформлення рахунків-повідомлень, повідомляю наступне.
Система інформування та оплати житлово-комунальних послуг запропонована Міським інформаційно-розрахунковим центром (МІРЦ) стала невід'ємною частиною нашого життя- рахунки-повідомлення з переліком комунальних платежів та інформацією про стан розрахунків за них щомісяця з'являються в поштових скриньках мешканців міста.
Комунальні підприємства, які існують сьогодні в режимі жорсткої економії, відмовляються (як у випадку з МКП «Миколаївводоканал») або значно скорочують кількість переданих в друк рахунків.
До такої економії вимушено вдатися ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»:
замість близько 85 тис, рахунків в друк передано 50 тис, виключені, наприклад,
будинки з теплолічильниками, які не мають заборгованості. Що ж стосується
МКП "Миколаївводоканал" то в даний час з підприємством ведуться
переговори, можливо вже найближчим часом інформація по оплаті
водопостачання і водовідведення знову буде приходити до городян у звичному вигляді.
Така ситуація позначилася і на роботі МІРЦ: виготовлення квитанцій лише з одним_ рядком - по квартплаті - не рентабельно і якщо, раніше в обласному центрі друкувалося і доставлялося близько 150 тис. сповіщень, то в минулому місяці лише 108 тис. Залишається сподіватися, що тимчасові труднощі залишаться позаду, а звичні і зручні рахунку-повідомлення, як і раніше, будуть регулярними і максимально Інформативними.