752. Общественный транспорт
Прочитали
1557 | Комментариев
3
Господин Мэр! Вы затеяли хорошее дело - возрождение общественного транспорта в виде автобусов большой вместимости. Надоело ездить в
маршрутках стоя в два ряда. Маршрутное такси должно быть комфортным дополнением к общественному городскому транспорту большой вместимости. Кто
хочет
ездить с комфортом и быстро, пусть платит больше и едет на маршрутном такси, однако автобусы и троллейбусы нужны, особенно при обеспечении
перевозок в час-пик. Пусть те, кто против введения автобусов большой вместимости, покатаются в час-пик из Соляных до Центрального рынка (самый нагруженный участок в сторону Намыва) в переполненных маршрутках, перевозящих вместо 18 сидящих человек (количество посадочных мест) до 30 (иногда умудряются и больше) пассажиров. ГАИ на подобные перевозки уже давно закрыло глаза (и, вероятно, с чьего-то благословения). Владельцы маршрутов все время твердят о нерентабельности перевозок, но с маршрутов не уходят. Значит все-таки есть смысл в перевозках. Бизнес в убыток работать не может.
Я вижу выход такой: Пустить большие автобусы в тестовом режиме не по задворкам города, а на тех направлениях, где в час-пик маршруточники не справляются (а это можно видеть по количеству людей на остановках и по загруженности маршруток), а маршруткам разрешить перевозку только сидящих пассажиров под жестким контролем ГАИ и тех, кто давал разрешения на маршрутные перевозки) , разрешив при этом поднять плату за перевозку, например, до 3,50грн. Люди сами сделают свой выбор. Нужна конкуренция. Проигравший уйдет сам.
P.S. Честно говоря, я - как пассажир, не доволен в данное время работой отдел транспорта и перевозок горисполкома. Что они сделали для улучшения работы транспорта, кроме создания маршрутов и проведения конкурсов по отбору перевозчиков?
С уважением.
Пустите наконец большие автобусы в Терновку!!!
На доручення міського голови на Ваше звернення щодо роботи управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради, повідомляю наступне.
З метою реалізації заходів Програми розвитку автомобільного транспорту загального користування в м. Миколаєві на 2008-2015 роки, управлінням транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради були впроваджені у 2011 році та і надалі будуть впроваджуватися у поточному році, наступні заходи.
У травні місяці 2011 року, відповідно із ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт», виконкомом Миколаївської міської ради, який є замовником (організатором) перевезень у м. Миколаєві на міських автобусних маршрутах загального користування було проведено конкурс по визначенню перевізників на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування.
Однією із умов конкурсу була умова щодо поступового вилучення із пасажирських перевезень у м. Миколаєві автобусів малої пасажиромісткості, а також оновлення рухомого складу та підвищення пасажиромісткості автобусів, впровадження системи GPS-навігації на рухомому складі, який обслуговує міські автобусні маршрути та інше, а також таке нововведення, як наявність у водія, кондуктора та диспетчера бейджиків, на яких зазначено прізвище, ім'я, по-батькові працівника, посада та назва підприємства.
Підприємствами-перевізниками, що здійснюють міські автобусні
пасажирські перевезення у м. Миколаєві, за участю управління транспортного
комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради, у 2011 році
було придбано та встановлено на маршрути міста 78 автобусів середньої
пасажиромісткості.
Водночас, на протязі поточного року підприємствами-перевізниками планується придбання та встановлення на міські автобусні маршрути м. Миколаєва близько 50 нових автобусів.
Також, відповідно до умов договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, планується до 01.09.12 року вилучення мікроавтобусів (пасажиромісткістю до 14 місць) із міських автобусних перевезень та встановлення на маршрути автобусів середньої та великої пасажиромісткості.
У 2011 році між виконкомом Миколаївської міської ради та Харківською
національною академією міського господарства було укладено договір щодо
оптимізації існуючої мережі міських автобусних маршрутів, яка докорінним
образом реорганізує пасажирські перевезення у м. Миколаєві.
Так, при оптимізації існуючої мережі міських автобусних маршрутів, буде скорочена іх кількість, що дозволить значною мірою поліпшити економічні й екологічні показники роботи міського транспорту, приоритет буде надано
міському електричному транспорту (який буде працювати у звичайному режимі руху), а зменшення приватних пасажирських автобусів на центральних магістралях м. Миколаєва може бути компенсовано за умови придбання нових тролейбусів у кількості 15-17 одиниць.
Для впровадження заходів щодо оновлення трамвайних вагонів і тролейбусів, що вичерпали свій технічний ресурс, шляхом закупівлі сучасного вітчизняного та іноземного рухомого складу, управлінням транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради наприкінці 2011 року було розпочато переговори з керівництвом Усть - Катавського вагонобудівного заводу (Росія) щодо проекту створення у м. Миколаєві на базі трамвайного депо №2 підприємства по виробництву трамвайних вагонів. У поточному році розглядається можливість щодо укладання договору про наміри між Миколаївською міською радою та Торгівельним домом «Усть-Катавский вагоностроительньїй завод» з метою придбання нових трамвайних вагонів, які будуть вироблені на новоствореному підприємстві, для городян м. Миколаєва на пільгових умовах.
З метою забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки громадян та удосконалення організації дорожнього руху у м.Миколаєві управлінням транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради 03.04.12 було проведено комплексну нараду, в якій узяли участь представники Харківської національної академії міського господарства, ВДАІ УМВС України в Миколаївській області, представники департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради, міського депутатського корпусу, на якій було представлено електронну схему організації дорожнього руху, яку планується впровадити у м.Миколаєві.
З метою вирішення питання координації руху усіх видів автотранспорту загального користування незалежно від форми власності, у поточному році планується створити на базі НТТУ єдиний саll-центр, де також буде започатковано впровадження системи диспетчеризації руху транспортних засобів на міських автобусних, трамвайних та тролейбусних маршрутах у місті Миколаєві, а саме GPS - системи.
На даний час працівниками управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради було проведено моніторинг операторів, які мають можливість надавати GPS - послуги. Подальші заходи буде вжито після остаточного визначення джерел фінансування та вирішення юридичних питань взаємодії між виконавчим комітетом Миколаївської міської ради та приватними підприємствами - перевізниками. Системи дистанційного контролю за рухом міських автобусів загального користування (GPS) для централізованого управління пасажирським транспортом, дасть змогу вирішити питання оперативного контролю за кількістю рухомого складу, суворого дотриманням графіків та інтервалів руху, отримати більш якісне та належне обслуговування у пасажирських перевезеннях мешканцям м. Миколаєва.
Таким чином, першочерговими для управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради завданнями є:
1. Розробка та впровадження схеми організації дорожнього руху у М.Миколаєві.
2. Оптимізація існуючої мережі руху міського пасажирського транспорту
загального користування.
3. Організація диспетчерського управління міським пасажирським транспортом.
Реалізація цих заходів дасть змогу забезпечити контроль за забезпеченням виконання вимог безпеки дорожнього руху, положень про робочий час і час відпочинку водіями підприємств-перевізників, отримувати інформацію для узагальнення й аналізу по ДТП, втілення заходів щодо їхнього запобігання та інше.
З метою перевірки дотримання перевізниками договірних умов, протягом 2011 року управлінням транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради було організовано проведення близько 80 виїзних перевірок усіх підприємств-перевізників, задіяних в обслуговуванні міських автобусних маршрутів. Зазначені перевірки було проведено із залученням депутатів міської ради, співробітників ДАІ, територіального управління Головавтотрансінспекції, членів конкурсного комітету та представників громадськості. За результатами перевірок керівникам підприємств-перевізників було надано доручення щодо термінового усунення виявлених недоліків.
Протягом 2011 року управлінням проводилась робота по виявленню водіїв, якими допущено порушення діючого законодавства на автомобільному транспорті в частині перевезення пільгової категорії громадян. За результатами проведеної роботи з підприємств-перевізників звільнено 32 водія та 13 касирів, винесено догани 31 водію та 11 касирам.
Щоп'ятниці управлінням транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради проводяться оперативні наради з керівниками підприємств-перевізників, на яких розглядаються питання розвитку інфраструктури міського автомобільного транспорту, забезпечення безпеки пасажирських перевезень, скарги від громадян та установ міста, інші питання, що стосуються міських пасажирських перевезень.
За результатами вжитих заходів, за період з 2011 по 2012 рік, кількість письмових скарг зменшилась більш як на 30% в порівняння з періодом за 2010-2011 роки, чисельні скарги стосовно відмови у перевезенні громадян пільгової категорії практично відсутні, але мають місце поодинокі випадки, які оперативно вирішуються та присікаються.
Щомісячно в ЗМІ публікується інформація щодо організації роботи міського пасажирського транспорту загального користування, аналогічну інформацію розміщено на Інтернет - порталі Миколаївської міської ради.