-
Комментарий к документу:
Паркування на тротуарах-2
Комментарий к документу: ЗАЯВЛЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ
Дата публикации: 23 August 2013
На Ваше електронне звернення стосовно можливості та доцільності створення Миколаївською міською радою штату інспекторів додержання правил паркування, парку евакуаторів та штрафного майданчику для утримання транспортних засобів порушників повідомляю наступне.
З метою здійснення контрольно-наглядових функцій за дотриманням юридичними та фізичними особами вимог Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, Правил благоустрою, санітарного утримання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві, затверджених рішенням міської ради від 19.04.07 № 12/21, на підставі рішення міської ради від 20.12.12 № 23/11 створена інспекція з благоустрою Миколаївської міської ради.
Рішенням Миколаївської міської ради від 17.01.2013 № 24/2 затверджено Положення про інспекцію з благоустрою Миколаївської міської ради, яке розроблене відповідно до ст. 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” з метою організації запровадження самоврядного контролю у сфері благоустрою в м. Миколаєві.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.09 № 1342 майданчики для паркування є об’єктами благоустрою і повинні відповідати нормам, нормативам, стандартам у сфері благоустрою населених пунктів.
Враховуючи вищевикладене, оскільки у структурі виконавчих органів Миколаївської міської ради створена інспекція з благоустрою з метою здійснення контролю у сфері благоустрою створення штату інспекторів щодо здійснення контролю за додержанням правил паркування є недоцільним. -
Комментарий к документу:
Позов проти Держказначейства
Комментарий к документу: ЗАЯВЛЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ
Дата публикации: 18 July 2013
На Ваше звернення від 04.07.2013 щодо звернення до суду з позовом до Держказначейства у зв’язку із затримкою платежів повідомляю наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 Бюджетного кодексу України при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.
Згідно з Положенням про Державну казначейську службу України, затвердженого указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 460/2011 «Про Положення про Державну казначейську службу України», основним завданнями Казначейства України є, зокрема, реалізація державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Одним із основних принципів бюджетного процесу є принцип ефективності та результативності, який полягає в тому, що при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Миколаївська міська рада, в ході виконання бюджетного процесу, спрямовує свої зусилля на якомога ефективне використання наданих повноважень з метою задоволення потреб територіальної громади міста Миколаєва.
Окремі випадки ускладнення бюджетного процесу, в частині розрахунків при закупівлі виконавчими органами міської ради товарів, робіт та послуг, мають господарсько-правову природу та не виходять за нормативні межі діяльності органів Державної казначейської служби України.